Modul-System esittelee: Bluetooth Asset Tracker arvokkaiden laitteiden turvaamiseksi

-

Göteborg, 24.1.2024 – Modul-System, johtava pakettiautojen varusteluiden ja laitteiden toimittaja, on innoissaan julkistaessaan uusimman innovaationsa – Bluetooth Asset Trackerin. Kevyet ja kestävät seurantalaitteet on suunniteltu auttamaan yrityksiä ja ammattilaisia estämään arvokkaan irtaimistonsa katoaminen tai varastaminen. Laitteiden reaaliaikaisen sijainnin seuraamisen lisäksi, niiden säännölliset huoltoaikataulut voidaan merkitä laitteen tietoihin ylös, jolloin saat niistä ajoissa ilmoituksen portaalin kautta. Portaaliin voidaan listata myös muidenkin työkalujen ja laitteiden mahdolliset tarkistukset/tulevat huollot, vaikka niissä ei olisi Asset Trackeria kiinnitettynä.

"Olemme varmoja, että Asset Tracker tuo lisäarvoa asiakkaillemme tarjoamalla sekä laitteiden suojausta, että tehokasta huoltodokumentaatiota", sanoo Thomas Johansson, Modul-Systemin varatoimitusjohtaja.

Avainominaisuudet:

Reaaliaikainen seuranta: Asset Tracker käyttää Bluetooth-tekniikkaa tarjotakseen reaaliaikaista laitteiden seurantaa. Älä koskaan enää huolehdi työkalun katoamisesta, sillä seurantalaite antaa välittömästi ilmoituksen Modul-Connectin mobiilisovellukseen, tai näytöllä varustetun kytkinpaneelin kautta, mikäli työkalu unohtuu työmaalle.

Viimeksi nähty sijanti: Jos työkalu häviää, Modul-Connect tallentaa paikannuslaitteen viimeisimmän sijainnin. Tämän ominaisuuden avulla käyttäjä voi navigoida takaisin kadonneen työkalun sijaintiin.

Modul-Connect Asiakasportaali: pääset käsiksi asiakasportaaliin, jonka avulla voit hallinnoida ja ajoittaa työkalujen ja laitteiden huoltoja tehokkaasti. Aseta huoltojen ajankohdat ylös portaaliin, varmistaaksesi niiden optimaalisen suorituskyvyn. Portaali sisältää myös reaaliaikaisen karttaominaisuuden, jonka avulla voit seurata kaikkia Asset Trackerilla varustettuja työkaluja kartalla, myös niiden unohtuessa työmaalle. Seurantalaitteemme avulla et enää hukkaa työkalujasi tai unohda huoltaa niitä ajoissa.

Dokumentointi vakuutuksien varalta: Tehosta mahdollista vakuutusprosessiasi liittämällä laitteistasi valokuvia ja sarjanumeroita asiakasportaaliin tai Modul-Connect sovellukseen, jotta ne ovat helposti saatavilla. Jos työkalu katoaa, nämä tiedot ovat tärkeitä, kun otat yhteyttä vakuutusyhtiöösi.

"Asset Trackerimme ei ainoastaan turvaa työkalujasi, vaan myös käsittelee kriittistä kustannustehokkuutta. Kustannukset, jotka aiheutuvat työkalujen katoamisesta ja siten työtehtävien mahdollisista viivästyksistä oikeiden työkalujen puuttuessa, ovat huomattavia yrityksissä, jotka ovat riippuvaisia päivittäisestä toiminnasta. Asset Trackerimme on suuri etu ammattilaisille, jotka käyttävät työkalujaan päivittäisessä työssään, ja se on olennainen lisä kaikkiin laitteisiin”, Thomas Johansson sanoo.

Modul-Systemin Bluetooth Asset Tracker on suunniteltu kestämään vaativia tehtäviä vedenpitävien ja kestävien ominaisuuksiensa ansiosta. Tämä seurantalaite on suunniteltu huolellisesti suojaamaan ajoneuvosi arvokkaat työkalut, ehkäisten työkalujen katoamista ja varmistaen samalla niiden tehokkaat huoltoprosessit. Luota Modul-Connect Bluetooth Asset Trackeriin, sillä se yhdistää saumattomasti luotettavuutta ja innovaatioita päivittäisessä työssäsi.

Hyväksy